Im freeeeee!

Efter att ha tillbringat 88 dagar ute pa ett falt i stekande sol, efter 88 dagar av sarskorpor pa benen, efter 88 dagar av slit, efter 88 dagar av att komma hem fran jobbet tackt i lera och skit, efter 88 dagar av ett rent helvete, har jag nu antligen fatt mitt andra ars visum! Woho sa javla stolt over mig sjalv trodde aldrig att jag skulle klara av det om jag ska vara arlig. Nu ligger jag har i min skona sang pa Calypso Backpackers i Cairns, och bara njuter av livet.

Har haft lite panik over min ekonomiska situation da jag har varit luuuus pank men som tur ar sa rullar det in pengar imorgon. Sa ska antligen fa lamna Cairns bakom mig och aka ned mot sydney for att darefter flyga till melbourne. Ska forsoka uppdatera lite battre nar jag ar pa min roadtrip som ska utforas med min plupp! Som jag forresten snart ska hamta upp fran jobbet. Medans ni sitter dar i ett snoigt och kallt svedala kan jag informera er om att efter att jag plockat upp Nick fran jobbet ska vi ner till havet och bada! Det ar varmt som bara den har, vill jag lova.. Sa medans ni ar vantar pa bussen i minusgrader, forsoker starta en bil som inte vill eller for den delen ar ute och skottar sno kan ni tanka pa mig nar jag gaser omkring pa stranden i ett varmt, soligt och underbart Australien.


/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0