Blir en ackta bonde!

Okej sa nu sitter jag har sista timmarna i civilisationen. OM nagon timme ar jag ute pa en farm 2 timmar norr om Mareeba! Roliga tider. Borjar jobba klockan 6 pa morgonen vilket betyder uppstigning ca halv 5 och sen jobbar jag mer an 12 timmar om dagen med att packa meloner!! Livet ar sannerligen inte pa topp! Sen tillraga pa allt sa har jag ju klantig som jag ar ramlat omkull mitt pa blanka dagen da en man gick in i mig sa jag ramlade och skrapade upp knanen in till benet. Sa det ar med arr och ingen energi som jag beger mig ut till bokstavligt talat helvetet!!! En possitiv sak ar at jag skulle fa lov att betala 2000kr for att fa knana sydda och omplastrade men eftersom att jag inte har dessa pengar da jag ar pank sa var doktorn sa snall sa jag fick det gratis...
Nu ska vi dra och kopa lite nudlar sa vi har nagot at kaka tills vi far lon!
Simma lugnt, njut av livet

/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0