Uppdragsdag.

Hallå på er! Här sitter jag fullt påpälsad och ska snart bege mig in till stan. Idag är det visning här hemma. Så hoppas att det blir sålt nu idag så vi slipper fler visningar. Att sälja hus kan ju bli som ett evighetsprojekt om man inte har tur. Men det är ett väldigt fint hus så jag hoppas verkligen att någon smäller på och köper det idag, inte för att det spelar någon roll för mig men för Mias skull. Kom igen!!
Idag är en uppdragsdag. Jag ska på banken, och efter det ska jag shoppa sommarkläder haha inte för att det finns några nu kanske men kanske kan hitta någonting kanske ett par shorts. Nog för att jag har tusen par redan och det kanske inte får plats så där jätte mycket i min ryggsäck som jag ska ha med mig till australien. Men alltid kul med något nytt. Skulle vilja ha ett par gröna shorts. Ett par militärgröna. Skitsnyggt till mina kängor.
Nu kommer mäklaren snart så dags för mig att bege mig.
Vi hörs sen!

/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0