Shoppat....igen ;)

Nyss hemkommen från stan. Jag och magda tog en fika på Waynes. Mycket trevligt att träffa dej igen tjejen! Vi satt och pratade gamla minnen och lite nytt skvaller. Vi planerade att dra ut tillsammans imorgon. Så ja ska hem till henne och förkröka! Ska bli jätte trevligt. Eter fikan och skvallret tog vi en vända i affärer. Jag inhandlade, en skorta, en kavaj, en bikini, ett par skor. Sen har jag även fixat mina naglar idag. En rejäl uppfriskning, en behövlig sådan. :) Nu ska jag slänga i mig en soppa och lägga en ansiktsmask. Skönt att ta hand om sig själv lite extra så där ibland. Nu när vintern är här och huden blir super torr, speciellt i ansiktet som alltid är framme, i blåst, kyla, hagel och slask, då är det bra att vårda om det lite extra.!





/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0