Överlycklig!

Idag är en fantastisk dag. Den började ganska jätte kasst. Jag har mått dåligt hela dagen fram till eftermiddagen. Ja i stort sett hela dagen har jag legat i min säng med huvudverk av rang och magsmärta även den av rang. Men jag bestämde mig för att nej nu får det vara nog. Jag satte mig bestämt upp i sängen fixade till håret och tog på mig lite representabla kläder. Känner man sig fräsch så känner man sig även piggare.

Efter någon timme kom Åsa förbi. Så jag Mia och Åsa hade tjejmiddag. Ytterst trevligt. Och bättre skulle det bli. Jag hämtade min dator för att kolla bussar hem åt Åsa och då passade jag även på att kolla min mail. Och gissa vad? ;) Jag har fått mitt Visum beviljat :D Så jag klickade direkt in och bokade en flygstol till Australien :D Den 26 gott folk så åker jag till Australien. Ingen lätt procedur att ta sig dit vill jag lova. 
Avgång från arlanda kl 0710 ankomst till London kl 0900 (lokal tid)
Avgång från London kl 1125 (lokal tid) ankomst till Hong Kong kl 0700 (lokal tid)
Avgång från Hong Kong kl 1455 (lokal tid) Ankomst till Australien (Perth) kl 2235 (lokal tid)

Alltså flygresan är på ca 22h Och väntetiden är på ca 10h :O Men det kommer det helt klart vara värt det. Jag är så jäkla glad just nu. Springer omkring i cirklar och skrattar. Tänk er att inte ha träffat er bästa vän som ni alltid har hängt ihop med på över ett år. Förstår ni känslan att få träffa denne igen? O b e s k r i v l i g! :D Jag är överlycklig. Haha jag ska sluta förklara hur glad jag är tror ni har fattat det redan. Men ändå :D Bäst jag slutar skriva nu innan jag gör bort mig. 

Bottom line! I'm happy :D

/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0