Just wasting time

Hejsan på er! Idag är det onsdag, vilket betyder lill lördag! :) Fast egentligen här i stockholm skulle man kunna förvandla varje dag till en lill lördag. Säger bara att det är möjligt, inte att jag gör det ;)! Idag ska jag hem till Magda på förfest ute vid Globen. Sen efter det ska vi ta en södervända. Kommer bli roligt. Jag gillar söder betydligt bättre än stureplan. På söder är lixom alla välkommna. Inga sura miner någonstans. På stureplan går alla tjejer ut för att visa upp sig och alla killar går ut för att visa sina kreditkort som pappa betalar. Så enligt mig är söder betydligt bättre. Sköna människor! Nu ska jag gå ut i solen en sväng, sen ska jag bädda och lägga undan tvätten sen ska jag börja göra mig klar.
Have a nice day sweethearts!
/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0