Jag kan inte sova!

Suckar, kollar på klockan, lyssnar på musik, kollar facebook, kollar facebook en gång till, kollar på en film, suckar, musik, kollar klockan. 05:53. Varför sover inte jag som alla andra normala människor? Är jag ens trött frågar jag mig själv? Nej men börjar få ont i ryggen och det är ett tecken på att jag borde lägga mig ned omedelbums innan ryggen låser sig helt. Den har en förmåga att göra det ibland, tror det har att göra med alla de gånger jag har åkt av alla hästarna det varit genom åren. Det har ju hänt ett visst antal gånger. Tankar cirkulerar i mitt huvud. Drattans jag måste lära mig meditera så jag kan lägga tankarna på hyllan och bara vara. Jag har tänkt oerhört mycket på min gamla ponny på sista tiden. Världens goaste lilla häst. Merrie Medalist, eller Billy som han kallades. Makes no sence att kalla han för Billy med det namnet men jag antar att han bara ser ut som en billy helt enkelt. Jag kan inte låta bli att känna att jag svek han. Låter konstigt men alltså med risk för att låta som en liten flicka på 12 år nu men. Han fanns alltid där för mig. Han är den enda som jag någonsin berättat exakt allt för. Sen "tröttnade" jag på hästlivet. Eller jag blev väl tonåring som ville göra annat på helgerna än att stå i stallet och ha utsläpp med mera. Men hur kunde jag? Jag har sjukt dåligt samvete. Men varför kommer det nu? Kan det vara för att jag har börjat fått resfeber som jag börjar oroa mig för allt? Eller är det mitt undermedvetna som vill säga mig något? Jag ska i alla fall åka och hälsa på sötnosen innan jag drar iväg. Ja det måste jag!

En sak till som jag måste göra är att lägga mig och försöka sova min rygg dödar mig snart. Och det får inte ske! 
Även mina ögon börjar slumra till lite snart kommer jag att somna på datorn med fötterna i tvättkorgen icke bra, ska rycka upp mig lite och ta på mig pyamasen!

Godmorgon för vissa, godnatt för mig!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är väldigt välkommen att komma och hälsa på honom, han blir säkert glad.

//Billys nya medryttare sedan ett år tillbaks

2011-02-25 @ 18:57:48
URL: http://matildaforsstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0