If i take you for who you are will you take me for everything?

God natt! Ja det är verkligen natt nu! Klockan är halv 3 och här sitter jag, som vanligt. Haha jag kan inte stänga av heller. Är heeelt inne i musiken. Lyssnar på fantastisk musik. Just nu spelas Sink or swim med bandet Chunk! No captain chunk! :) egentligen borde jag ju sova eftersom att jag ska upp imorgon. Ska träffa Magda inne i stan kl 12. Jag och Magda jobbade tillsammans på Åhlens, under tiden jag bodde i Dalarna. Ska bli trevligt att träffa henne igen.
Pratade med Mia tidigare under kvällen. Och visningen hade gått sådär var bara en här och kollade. Iof hade vi en vip visning men hon som var här var i alla fall intresserad. Men vi har ju en öppen visning också i slutet av veckan tror jag. Så det ska nog lösa sig. Hoppas, Mia förtjänar det! Jag håller tummarna!
Nu ska jag försöka sova!
Godnatt med er!
/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0