Fredagar är allt bra fina!

God dag kära vänner! Som ni märkt så har jag haft en bloggbreak! För att jag har inte riktigt har känt suget efter att skriva av mig. Men nu har det återvänt.. Idag är det som sagt Fredag vilket är super. Här sitter jag och har lunch ska snart äta lite med Mia! :) Mys! I eftermiddag tar jag tåget till mitt kära Dalarna. Ska bli mysigt ska försöka hinna med att träffa alla. Ikväll blir det i alla fall middag hemma hos mami <3.
Jag  har suttit här och sökt en massa lägenheter jag kommer att bli bostadslös nu i början av april så jag måste flytta igen. Men de flesta har ju sån där deposition så jag måste prata med mamma om det finns någon möjlighet att jag kan låna det av mig själv och sedan sätta in det igen när jag flyttar för då får man tillbaka pengarna. Jag har ju inget annat val måste ju ha någonstans att bo. Vägrar bänken i parken och vägrar att flytta hem igen. Lägenheten som jag är mest intresserad av kostar 4000kr i månaden och har en deposition på 8000kr. Ååå jag hatar stressen över att inte ha någonstans att bo. Ärligt talat är jag rädd för vad som väntar bakom knuten, för vad som händer härnäst. Nu ska jag äta lunch. Trevlig lunch allihopa! :)
/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0