Att lämna.

Jag behöver en förändring, en förändring ska jag få. En förändring mot det bättre? Vem vet det visar sig. Att åka till Australien kommer inte att bli en förändring mot det liv jag lever idag. Livet jag lever idag finns kvar när jag kommer hem. Men en paus kan jag ta. Jag säger inte att jag inte gillar mitt liv. Jag älskar livet. Men att leva ett annorlunda liv än det som finns här. Det är livet jag vill ha. Förstå mig rätt eller förstå mig fel, det spelar ingen roll. Jag vet vad jag vill och det är det steget jag ska ta. Jag kan låta förvirrad men jag är helt säker. Att kasta sig ut i det okända blir inte bara en vanlig resa mot okända platser det blir även en resa för själen. Jag kräver inte att du ska förstå. Du behöver inte förstå, så länge du accepterar att det är det livet jag vill ha. 

/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0