Australia baby!

Just nu sitter jag i varan matsal har pa chillis hostel i Darwin. Vi fick nyss 5 lador gratis mat av en kille som jobbar som kock har nagonstans runtomkring. Jag har bara varit har i 6 dagar och jag alskart! Jag har nog aldrig varit lyckligare! Alla borde aka hit innan livet ar over. Det ar sa sjukt fint overallt. Idag tog jag och emmy en promenad langst havet pa en liten stig som kallas turist rundan! Sa himla vackert. Vi letade efter krokodiler men hittade ingen. Jag skulle verkligen vilja se en! Men jag far val vanta tills vi dyker med dom i en stor krokodiltank har pa andra sidan gatan. Imorgon har jag bott pa detta hostel i en vecka sa kanske dags att flytta vidare. Haha vi ska flytta till andra sidan gatan pa ett annat hostel. Kanske inte i morgon men i alla fall i veckan. Roligt att traffa lite nya manniskor. Nu ska jag och ewe snart borja gora oss klara tror att det lutar atutgang. Som alla andra dagar hahaha! AAAA jag alskar livet!!! :D Hoppas ni har det bra dar hemma i kylan :P hehe


aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0