Östersjön!

Jag kan börja med att säga att kryssningen var helt galen. Allt började på tågstationen i Djurås. Jag kom på att jag glömt min färdkost hemma i form av 3 Mariestad. Säg vad ni vill men det är min absoluta favorit öl.. Så jag fick knata in på Systemet och köpa mig tre nya. MUMS tänkte jag. Men vad jag inte visste då var att dessa tre öl inte skulle behövas. På tåget fick jag två små flaskor Jäger. Som jag drack upp ganska fort. På bussen från Borlänge till Stockholm drack jag då mina tre Mariestad och en shot Doolies. Väl framme i Stockholm Drack jag en öl och en drink i en trevlig liten bar i värtahamnen. Väl på båten vet jag att vi gjorde oss klara för kvällen. Och där som en bomb slutar min kväll. Fast den bara hade börjat. Det vill säga, jag har inte ett enda enstakaste litet minne från denna Kryssning som gick av stapeln den 21 oktober. Inte ett enda förutom det jag har sagt här så jag låter bilderna och en video tala för sig själva. 















Partyyy tydligen! ;)


MOVIEE STARS!




HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0