Flytt kartonger, vin och en resväska!

Sitter här och skriver med ett glas vin vid min sida. Jag börjar alltid med allting i sista sekund. Så varför göra det annorlunda denna gång. Jag ska flytta igen vart? ingen aning men vad fan det löser sig ;) haha det borde det göra! Jag orkar inte tänka på det nu i alla fall så lägger det på hyllan! Till sista sekund! Just nu så sitter jag på mitt golv med kläder i högar upp till öronen vid min sida. Vad ska man ta med sig? Jag åker till Dalarna imorgon för att hälsa på familj, släkt och vänner. Sen ska jag också åka på kryssning på torsdag. Kommer att bli grymt! Då kör vi ta mej fan ALL IN!
Jag just nu! Ser ni röran? Huh!
/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0