Schleten

Fredagskvällen var minst sagt galen. Det blev inget ML vi drog på Meduza istället det är en rock bar i Gamla Stan. Dom spelar skitbra musik där första låten som spelades när vi kom in var Aerials med System of a down.
Jag som hade bestämt att inte köpa mer än en öl inne på krogen eftersom att jag hade hävt i mig en liter vin innan. Hur slutade det? Inge bra tydligen eftersom att jag blev utslängd. Haha fy fan säger jag bara. Länge sen det hände. Men men så blir det ibland. Amanda och Josefin var kvar på krogen och jag vaknade upp i Gustavfsberg(?) ;O Haha jaja sånt som händer. Igår sov jag i princip hela dagen.. Eller på riktigt jag sov hela dagen. Helt utmattad var jag. Fy fan. Saken är klar. Jag ska inte dricka på ett bra tag framöver. Usch! Nu ska jag ta en promenad och vänta på min telefonkod. Har ju glömt bort den så kan inte slå på mobilen.. Fuck!
/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0