Mitt i natta!

Här sitter jag som en iller bänkad framför datorn med en kopp smaskigt kaffe. Jag är fantastiskt duktig på att koka kaffe. Starkt och gott. En liten energikick såhär mitt i natta. Som om jag skulle behöva det egentligen. Njaa inte riktigt. Imorgon kommer mina söta töser Amanda och Josefin till Stockholm. De ska förvisso hälsa på sin Farmor. men jag kan väl få låtsas att det är mig dom kommer långväga för att träffa. :P Men helgen kommer i alla fall att bli nice. Antagligen utgång på fredag. Blir nog på Söder har inte lust att gå på stureplan. Och på söder är människorna en aning lättare att hänga med. Skönt folk helt enkelt och inte bara plastikopererade silikonpumpade bimbos. Känner att jag inte pallar med dessa barbie dockor denna helg. hAHA nog om det.
Jag känner ett stort shopping behov. Men vad ska man inhandla? Alla butiker är stängda hm ska nog internet shoppa lite idag igen. Det piggar alltid upp humöret och jag känner att höstdepretionen är på väg även till mig. Hösten är fin i början med alla vackra färger. Men nu är träden kala, färgerna är borta allt är svart och grått. Kylan kommer krypandes för varje dag som går nu. Usch! Inte okej..
Kaffe är aldrig fel!
/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0