Lill Lördag

Jaha då var det onsdag igen mitt i veckan. Inget speciellt egentligen men det lutar mot helg och det känns skönt även fast jag ska jobba men helg är alltid helg. Så klart det är(?) haha. Idag har jag jobbat och det gick hur bra som helst idag. Så det kändes skönt. Jag har blivit en jäkel på att läsa kartbok. Kanske ska bli kartboksläsare ni vet en sån som sitter bredvid rallyförare och säger hur de ska svänga. Den finns säkert ett namn för det men som sagt för mig är det kartboksläsare..
Jag kom hem för några timmar sedan och nu har jag precis duschat och gjort mig fräsch känslan är obeskrivlig. Eller rättare sagt underbar. Jag ska snart packa mig en liten väska för att bege mig av mot Alvik. Ska sova hos Linda ikväll. Mys! Även fast vi bara kommer att prata i 20 minuter och sedan antagligen däcka av trötthet. :) Men när kvinnan bor i ett spökhus kan man ju inte låta henne sova själv. Eller hur? Nej hörni nu måste jag göra klart det sista.
/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0