I'm better off on my own!

Här sitter jag på den efterlängtade landsbyggden. Rättare sagt i Djurmo. Har haft en bra helg som har satt sina slitsamma spår. Men jag älskar fart och fläkt. Och stress tydligen också eftersom att när jag är här hemma i tystnaden så är jag hyperaktiv jag har en stor form av överskottsenergi. Allt är så lugnt här. Skönt tycker somliga men jobbigt tycker jag. Vart är allt ljud? Jag kanske håller på att bli galen vem vet? Man kan i alla fall säga att Vintern har kommit på riktigt till Dalarna och det är ju underbart. Är det bara jag som längtar att få fräsa ner på snowboarden för backarna? Å Jag vill ha en ny snowboard min är trasig så jag måste skaffa det men har jag råd? Nej så det går fetbort trågigt nog..

Idag fick jag en jättefin ring av min Mormor som hon har fått av sin Farmor. Så himla snällt! Tack min söta mormor!

Nu ska jag gå ut och gå. Jag behöver luft.!


Imorgon kan det hända att jag dekorerar min hud lite mer det visar sig ;)


/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0