Holy crap

Var in till stan en sväng för att fika med min Linda! Vi drack en kopp kaffe och hade lite givande pepp-snack. Sen var det bara att dra sig hemmåt i kylan igen. Och självklart gick det ingen buss eftersom att det både är söndag och röd dag. Typiskt. Nämnde jag att det är skit kallt ute? I alla fall jag gick längst vägen och så åker en buss förbi som det står "ej i trafik" på den åker tio meter från mig och sen stannar den. En kille som kör och hans kompis eller något som sitter bredvid. Chauffören säger åt mig att kliva in i bussen och att de ska köra mig hela vägen hem. Jag säger såklart att jag kan gå. Då kliver kompisen ut och börjar dra i min arm och säga att jag är otacksam han försöker tvinga in mig i bussen. Jag sparkar till han på smalbenet och säger åt han att släppa mig. Sen springer jag därifrån.. Helt jävla sjukt så imorgon är det jag som ringer sl och tar reda på vad det är för en stolle!
Nu ska jag kolla klart på PH sen ska jag sova!
/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0