Guess what

Helgen har gått i ultrarapid. Emelie kom och besökte mig här i stockholm på fredagen och stannade enda till Söndag. Vi hann med att flytta, festa, hamna på efterfest lååångt ute i Nacka, festa igen, vara internationella ;) haha tappa bankkort, och kika lite i stan. Och helgen avslutades med en middag inne i Gamla stan. Skit rolig helg.
Och nu är man tillbaka i vardagen igen som innefattar jobb, jobb och åter jobb. Men det är bara bra. Jag får se fram emot min utsmyckning som jag ska göra längre fram. Tänker inte avslöja vad det är. Men ni kan få tre ledtrådar. 1. det kostar ca 10 000. 2 Det kan vara permanent. 3. Många är emot det.
Gissa på! :)
Nu ska jag lägga mig och läsa lite. Men först ska jag ringa Emelie för lite update! :)
/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0