God Morgon!

Godmorgon kära vänner. Har ni sovit gott? Jag har sovit för lite i natt. gick och la mig kl 0600 och vaknade 0730 och var hur pigg som helst. Antar att tröttheten kommer att visa sig skarpt fram mot kvällen. Idag anlände äntligen mitt bankort i brevlådan.. Jag tappade ju mitt i Lördags på krogen.. Men nu har jag ett nytt så nu är det bara att shoppa loss igen! Woho Så jag tänkte åka in till stan och köpa mig en väska.. Låter inte det fantastiskt? Kanske kan bli en jacka också om jag hittar någon..
Idag har de vackra Amanda och Josefin kommit till stockholm också så tänkte möta upp dom inne i stan någonstans. Måste kila förbi systemet också och köpa mig en partydrog till imorgon. ;) Är det bara jag som tycker att veckorna går sjukt fort? Känns som om det kommer att säga swisch sen sitter man där 80 år gammal och dement som en jävla grönsak. Jag vill inte bli gammal. Forever young! Förvisso kan man operera bort rynkor med mera men man kan ju inte operera hjärnan yngre. Tänk om man kunde föryngra sina celler så man inte fick rynkor och blev vimsig och snurrig i bollen. Hmmm jag tar patent på den iden, Fast nä jag tror man måste vara ett gäng högutbildade forskare och läkare för att uppnå det. Men jag kan gärna vara med och dela på vinsten ;) höhö! Nej nu ska jag göra mig klar för en dag på stan.
/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0