spontana jag!

I fredags hemma hos sebastian med amanda i falun får jag helt plötsligt för mig att åka till örebro. Och vad gör jag? JO jag åker till Örebro. Lite efter tio satte jag mig i bilen. Och klockan tolv var jag framme. Och vid 4 på morgonen åkte jag hem igen skulle nämnligen jobba hela dagen. INte att rekomendera, man ska fan vara utvilad på jobbet!

Igår vid elva hemma hos amanda i borlänge bestmde vi oss för att gå ut. Så det gjorde vi utan leg och allting. Så ja efter lite om och men kom vi in på krogen. Vi dansade fantastiskt mycket:) Men fan vad dryga män det finns på krogen slutade med att vi fick knuffa bort en kille. Som efter det blev förbannad och skulle slå oss. Tur att en annan kille kom och tröck iväg han. Usch säger jag bara. Och om man säger "jag har pojkvän låt mig vara" så får man kommentaren "jaha är han här eller"? Som om det hade spelat någon roll, det finns ju endå gränser. Fy fan vad arga vi var där ett tag!

Nu ska jag packa ihop mina grejjor och dra mig hemmåt för en riktig städtorsdag!


/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0