Puss!

Fan vad det är jobbigt med distans förhållanden. Som igår när det var världens åskväder då man bara vill mysa och sitta inne och inte göra någonting mer än att mysa, nej då måste man först ta sig till Örebro. Och när man väl är framme så är åskan över. Eller när man ska sova och säger godnatt att bara få se personen i ögonen i stället för att säga godnatt över telefonen. Fan vad detta kommer att bli en utmaning. Men om 7 dagar dvs. nästa fredag då kommer min kalaspuff hit:) Kommer att bli super mysigt. Haha vi har redan planerat hela helgen:P

Jag måste verkligen se till så att jag inte behöver jobba nästa helg. Vet inte riktigt hur man ska ta ledigt på ett bra sätt bara. Men förhoppningsvis förstår de om jag säger att min man har åkt hit från Örebro. :)

Idag är jag ledig och ska inte göra allt för mycket. Jag ska till Borlänge och scanna mina fötter så att jag kan köpa ett par bra jobbarskor/restaurangskor. Kan vara bra så att man inte får förslitningsskada i fötterna. Helt sjukt att efter att jag hade jobbat i 3 dagar så hade mina skosulor gått sönder helt. Det var hål i båda skorna. Jag tror att det är oljan som hamnar på golvet som gör så att skorna går sönder. Skitsamma!

Nej nu ska jag göra mig klar och åka iväg och köpa cigaretter för att sen dra vidare till staden där man bor alldeles för länge (vad rolig jag kan vara ibland, helt otroligt)

För övrigt är jag fantastiskt kär i min Robert! <3

/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0