Hushållsarbete!

Jag sitter här och försöker fördriva lite tid. Väntar nämnligen på att tvätten ska vara klar så jag kan starta en till maskin. Blev inte så mycket gjort igår om jag ska vara helt ärlig:P.. Det är jobbigt och slitsamt att städa men så värt sen när allt är klart och kläderna luktar gott och garderoberna är rensade. Jag längtar!:) Jag ska diska också och sen så ska jag göra rent golvet och allt annat med min lille kompanjon Pro Aquan:).. Fan att tvättmaskinen ska vara så jävla seeeeg skönt om det bara hade tagit tio minuter eller något sådant:P Då hade det varit "roligare" att tvätta.

Såg ni sista avsnittet av Andra avenyn igår? Personligen så tycker jag att det var ett jävligt kasst slut. Kändes som om de skyndade på allt för att få ett slut på serien. Konstigt slut som bara den! Men nu så slipper man ha onsdagskvällarna uppbokade framför tv.n Så det är ju ett plus!;)

Nu ska jag göra iordning tvättkasse nummer två. Just nu tvättar jag vita kläder så blir svarta nu för omväxlings skull. Haha viktig info eller hur?:P

Ha en fantastisk torsdag hörs senare!
/aw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0