Bitarna faller på plats!

Igår kväll var fantastisk. Jag pratade med Emmy och Andreas i Telefonen:) De är just för tillfället i Israel och demonstrerar. Det var helt sjukt att få höra deras röster. Jag saknar dom bara ännu mera nu. Och det suger ju. Men ska jobba röven av mig för att sedan åka och jobba med dom någonstans. Andreas snackade om ett jobb i Nya Zeeland så får se vad det är för något. Jag är nog ganska pepp på det mesta. Jag var ju på Arbetsintervju i Måndags och idag fick jag reda på att jag fick jobbet. Ska jobba på Max börjar på tisdag. Det är väl kanske inte världens roligaste jobb men man tjänar pengar iaf. Och jag behöver pengar. Så jag kan göra något vettigt med mitt liv:) Jag kommer vara den enda vegetarianen som jobbar på max men om jag har tur kanke jag lyckas sasmla ihop pengar så jag kan ut i världen och rädda någon kossa från att sluta som hamburgare på max.

Usch och fy vad jag längtar till på fredag:) då ska jag ta mitt pick och pack och glida med tåget till Örebro:) Mer säger jag inte;) Höhö! Hoppas på en mys helg!:)

Nu ska jag göra det jag har skjutigt upp hela dagen. Nämligen sortera och tvätta mina kläder så att jag har rena kläder att ha på mig i helgen (örebro). Ska även riva ut allt från mina garderober och sortera om alltihopa. Och på Fredag kommer pappa hem med en till garderob till mig. Har för mycket kläder så de får inte plats. Men konstigt nog ingenting att ta på mig. Hm men har ingenting jag vill kasta heller. Och har redan rensat ur garderoben och skänkt iväg en massa saker jag inte använder. Hm aja! Nu ska jag slå på musik och sätta igång.

Mitt sovrum just nu!





ha en trevlig onsdag allihopa! Som ni ser så blir min slitsam!
/aw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0