100502

Vaknade sent idag. Med världens huvudverk. Suck! Men jag sket i huvudverken totalt. Jag och Tiina åkte till Borlänge (hon var på besök hos sin mama) vi satte oss på Waynes och sen kom Amanda:) Vi drack jättegoda fruktsmoothies! Sen var det träning som gällde då pappa skulle åka lite senare till jobbet så fanns det tid till det med.:) Nu är jag hemma igen och huvudverken är kvar. Irriterande nog. Nu sitter jag i stort sett och väntar på att pappa ska åka till jobbet så jag kan lägga mig raklång i soffan med Vega och bara mysa resten av kvällen. Kanske ladda batterierna inför morgondagen då jag ska på arbetsintervju. Jag ska även köpa biljetter till tåget på Fredag då jag ska åka till Örebro för en myshelg!:)

Nu ska jag kila iväg och kolla vad som finns i kylskåpet magen har börjat kurra. Så nu ska jag laga någon mat!:) Får se hur det går haha kanske slutar i katastrof:P

/aw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0