Wrighting in the dark!

Ute är det mörkt och det lyser inte i ett enda fönster så långt mina ögon kan nå. Den enda lampan som är tänd i Djurmo verkar vara min, som inte utstrålar allt för mycket ljus. Egentligen har jag mycket att skriva, många tankar huller om buller som i en karusell. Men jag har inte orken att skriva. Jag vill bara lägga huvudet på kudden och sova enda tills solen står högt i skyn (snälla låt det bli sol imorgon) Vad jag gör uppe är för mig ett mysterium. Ja eller jag har i alla fall bestämt kläder till morgondagens kalas. Jag ska nämligen ha en försenad inflyttningsfest. Hoppas att alla dyker upp, skulle vara galet kul. Jag hoppas också att festen inte spårar och går överstyr. Jag vill ha en lägenhet kvar efter morgondagen också;) haha. Nädå skämt och sido mina vänner är bra men galna, men det är ju en fantastisk sak egentligen.
Även fast jag sitter här och säger att jag vill sova så vet jag med mig själv att när detta inlägg känns klart så kommer jag att gå och sätta mig i soffan för att kolla om det är något intressant på tv. Men det kommer bara att vara massa skit, som jag endå kommer att kolla på. Men egentligen det är ju ganska kul att sova ibland. Om man har tex. en intressant dröm som aldrig skulle hända i verkliga livet. Då är det ju spännande eller? Tänk om jag är med om värsta äventyret i natt. Jag kanske rider på en dinosaurie, eller springer omkring med Emmy i öknen. Det skulle ju vara kul att få träffa henne!:)


En sak som jag har tänkt på och stört mig på hela dagen är följande: Ni vet tjejen Therese Johansson Rojo som blev mördad för ungefär ett halvår sedan. Hon som blev mördad p.g.a avundsjuka från någon galen äcklig brud. Den galna äckliga bruden som fick hennes pojkvänn att mörda Therese. Jag har tänkt lite på det idag inte just på mord men på det svenska rättsystemet. Är inte det bra jävla sjukt. Han som mördade Therese och Tjejen som blev dömd för medhjälp till mord fick 1 år och 8 månader och sluten ungdomsvård. Vad fan är det för jävla straff? Skulle ett liv inte vara värt inte ens två år? De två som planerade och mördade kan leva sina liv efter all terapi och skit. Medans Therese inte ens fick en chans att påbörja sitt liv. Och hennes familj och vänner kommer föralltid att bära sår i sina hjärtan. Alltså fattar ni ett år och åtta månader. DET ÄR TA MIG FAN HELT SJUKT. Jag tycker vi behöver hårdare straff. Att man ska kunna få samma straff för narkotika innehav som för mord är för mig helt absurbt. Det enda jag har att säga är FY FAN ÄCKLIGA JÄVLA SYSTEM!!!!!! fick bara lov att få det ur mig.

Jaha där ser man nu har jag skrivit ett inlägg endå. Och jag måste säga att karusellen rullar lite långsammare så antar att det var välbehövligt.

/aw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0