Sundsvall

Klockan är 04:20 exakt och jag sitter här med en kaffe samtidigt som jag försöker trycka i mig en macka denna tid på dygnet, går väl sådär. Snart sätter jag mig i bilen och kör mot Sundsvall där jag ska på kurs nu i tre dagar. Jag är extremt nervös över att jag ska köra 40mil helt själv. Så om jag ringer vet du varför;) skämt å sido jag tror att det kan bli lite småjobbigt att hitta. Har min gps men den stämmer ju inte alltid. Sen har jag min kära pappa som sa "jag går upp vid 5 så det är bara att ringa om det är något". Gullepappa<3 Näe nu har jag suttit här i 4 minuter och mer har jag inte tid för:P Upptagen kvinna till max!

Fortsätt sova gott!



/aw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0