Natt i Djurås

Vissa har ingen familj, en del har en trasig familj, men jag har alltid Vestlunds. Här är det alltid frid och fröjd (oftast) det är sällan intriger här. Det är som i himlen. Mia, Christer, Sofie och Fredrik det är människor med klass. Nu menar jag inte att de är strama och snobbiga, tvärt om. De är fantastiska allihopa..
Som vanligt sitter vi vid köksbordet och dricker kaffe mitt i natten(01:41). Under kvällen har vi druckit kaffe, spelat ta i trä och skip-bo. Skip-bo är faktiskt ett fantastiskt spel. Vi har även varit ute en sväng och kollat på stjärnorna. För tillfället eller just nu sitter jag, Marina, Sofie, Johan(ligger ner) Runt köksbordet och Fredrik spelar dator.. Mjäkoffer! Egentligen känns det helt av kroken att vi sitter här och är vakna bara för att vara vakna. Inte direkt så att vi lider men inte heller händer det något intressant. Men vi trivs i varandras sällskap. Mia och Christer ligger och sover med öronproppar och kuddar över öronen för att vi ska kunna prata och ha kul. Sofie ska sedan väcka dom när vi ska sova så att de kan ta ur öronpropparna och vakna av veckarklockan. Förstår ni nu vilken underbar familj! Jag känner mig en aning seg i fingrarna för att utveckla detta inlägg till något vettigt. Men..
Var rädd om dina medmänniskor och behandla alla med respekt. Nu ska jag dricka upp mitt nu kalla kaffe och prata lite med gud!..




/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0