Life is a party!

I onsdags var vi ut på Etage för att fira Josefine Greze http://josifinen.blogspot.com hon fyllde hela arton år. Kvällen bjöd på galna brudar och på tok för mycket vin. Torsdagen var inte en dag att leka med. Vaknade vid 7 med en bankande och bultande huvudverk. Men kvällen var helt klart värd det!

Nu har jag i alla fall återhämtat mig från onsdagens tokigheter. Och i kväll är det dags för att fira Linus som har fyllt hela 20 år. Fan vad vi börjar bli gamla. Nu ni kvinnor och män, nu går det bara utför. Kvällen blir nog fantastiskt kul:) Jag sitter nu här hemma och väntar på att Jennie ska sluta skolan så vi kan glida iväg för att göra iordning den glamorösa festlokalen. Som antagligen ser ut som skit imorgon när vi återvänder för att städa upp det som var en rolig kväll. Nu under tiden jag väntar ska jag städa, duscha och göra mig klar. Kvällens klädsel är redan bestämd. Blir en svart klänning, svart kavaj, och nitskor tror jag men hinner ändra mig en miljon gånger så det visar sig. Nej nu har jag inte tid att löka framför datorn mer.

Ha en kul fredag! Det ska jag minsann ha!

/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0