100324

Nu har jag legat utknockad i 3 dygn av en förjävlig förkylning! Idag är första dagen jag har kännt mig hungrig men kunde endå bara äta en knäckemacka. Men imorgon ska jag vara frisk. Att vara sjuk är inte som när man var liten, då kunde det vara skönt att bli ompysslad lite extra av sina päron. Men nu när man är "vuxen" så sitter man där själv instängd i en lägenhet. Som att sitta i karantärn. Man vaknar sätter sig vid datorn lyssnar på musik, lägger sig i sängen, sover, duschar, sover, duschar. Om och om igen... Ja jag duschar typ 5 ggr om dagen när jag har feber för jag känner mig så otroligt lökig, inte mysigt. Det är okej att se ut som skit när man är sjuk, men det är fan inte okej att lukta som det. + att man blir piggare av att duscha tycker jag i alla fall. imorgon mår jag super för då ska jennie ha födelsedagsmiddag och sen är det utgång i Falun. Då ska jag vara frisk.!:)
Nu ska jag diska och sen ska jag duscha! Sen blir det Borlänge med Jennie och Linus..:)

/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0