Kaffe är smaskens!

Attans nu gör jag sådär igen.. Skjuter upp allt till senare. På gund av det så måste jag städa och fixa nu. *Suck* Bra att man börjar städa efter tio på kvällen. Men sådan är jag haha är verkligen dålig på att planera, men det är för att jag tycker att det är galet tråkigt. Jag älskar att vara spontan. Men endå så har jag några saker planerade.. Imorgon blir det att åka ned till "stan" Borlänge med Jennie och där ska vi möta upp Mickis. Vi ska väl kika på kläder och antagligen fika på Waynes som jag gör typ varje dag haha mitt stamgästkort är nu nästan fullt fattas en stämpel. Och sedan på Fredag blir det att åka bräda i Romme.! Det längtar jag till som bara den. Jag älskar att åka bräda och har inte åkt sedan förra vintern.. shame on me!..

Idag har jag inte gjort mycket alls, jag har varit ute och gått, sen gick jag och mötte Jennie sen har ja lekt med henne och nu på kvällen har jag tränat lite. Bra dag så att säga, träningsmässigt i alla fall. Mat har jag också lagat idag, röda linser, broccoli och ärtor. Fint som smör!:)

Nej nu ska jag ta och dricka en stor kopp kaffe och sätta igång med allt jag ska göra!:)





Bring me the horizon - Pray for plagues
Oliver Sykes kan vara en av de snyggaste männen som existerar. Men för att vara helt ärlig tatueringarna och kläderna ger han många utav alla fördelar!





/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0