Mina vänner och min mamma är mitt allt!

Mina dagar ser faktiskt väldigt lika ut. Jag vaknar, äter frukost, tar en promenad, träffar någon kompis, drar in till stan, kikar lite på kupolen, äter på något trevligt ställe, fikar på waynes, myser framför tv,n med kompisen jag har med mig. Och jag måste säga att jag trivs med det. Jag har dom bästa vännerna, jag vet alla säger att de har de bästa vännerna, men, ni ljuger. Mina vänner är så sjukt underbara så det är galet. Vi sitter där i soffan och kollar på medium. Jag mår skit, förkyld som en åsna och huvudverk som gnager hål i skallen på mig. Och Amanda masserar mitt huvud i en evighet, hon har underbara fingrar, frisörer kan då fan det där med huvudmassage.

Jag har känt mig lite halvstark idag, men tydligen var jag svag idag. Det räckte med att se Alison i medium gosa med sin kille, för att jag skulle börja gråta. Jag bölar som ett barn. Amanda sitter och kramar om mig och Tiina kramar om min hand. Ingen behöver säga något för vi vet, vi vet att bara en sådan sak räcker. Sen när tårarna tagit slut beger vi oss hem till Amanda igen. Jag mår fortfarande dåligt som fan är förkyld snorar och känner som om jag ska spy vilken sekund som helst. Då lämnar min underbara mamma sin "man" i Falun för att hämta mig och köra hem mig. Nu sitter jag här i min lägenhet, dricker te och knaprar piller och mår mycket bättre.

Jag älskar er för att ni stöttar mig och alltid finns där vid min sida!

Mamma <3


Tiina<3


Amanda<3


/aw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0