Härlig dag i backen

Fan vad kul det är att åka snowboard! Fattar inte att jag inte har åkt innan idag i vinter. Jag och Jennie packade bilen och drog till Romme! Och jag som började åka bräda förra året och som bara har åkt i typ en vecka sammanlagt, hängde med riktigt bra faktiskt. Klarade t.o.m med att åka ankarliften som var ett stort problem förra året. Men idag var det inga problem alls. Jag gjorde en ordentlig vurpa, slog i huvudet och ryggen så att det bara small om det. Allt blev helt svart och jag tappade hörseln för en liten stund. Man ska fan ha hjälm och ryggskena när man åker. Det ska jag införskaffa mig till nästa gång. Men även om jag har ont som fan nu och har en massa smärtstillande krämer på så var det så jävla värt det. Underbar dag.

Nu sitter jag hemma hos Jennie och dricker vin, vi ska snart åka iväg på Hampus födelsedagsfest. Kommer nog att bli kanon det med. Nej mindre skrivande mera vin. Ha en trevlig kväll!

/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0