Äntligen helg!

Min vecka har varit händelserik minnsan! Den började med avskedshäng hos Emmy! Jag Tiina och Amanda sov kvar. Morgonen efter skulle vi köra Emmy och Andreas till Arlanda. Vi åkte från djurås vid nio, och skulle hämta upp Andreas vid halv tio på resecentrum. Självklart var vi sena på grund av en U-sväng i sifferbo för att slå av kaffekokaren! Haha, Nille la all energi på att packa med allt men hade kunnat bränna upp huset i samma veva! Vi lunchade i Uppsala på donken som inte får bra betyg då de inte hade något vegetariskt alls! STORT minus tecken för er, båda tummarna nedåt..

På Arlanda rann det stora krokodiltårar nedför mina kinder. Det känns så sjukt overkligt att inte få träffa Emmy på ett och ett halvt år, om jag nu inte får för mig att åka och hälsa på henne någonstans i världen. Jag saknar Andreas också, som tyr är så kommer han hem om tre månader:D wihooooo!!! Jag ber till gudarna att de tar hand om sig själva och varandra..


Resten av veckan så har prio ett varit att plugga!*SUCK*
Men idag gjorde jag tentan och ber till gudarna även här att jag klarade den! Annars blir det jobbigt..

Nädu nu ska jag packa!

/aw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0