Healing

I kväll har jag fått prova på något nytt nämligen att bli healad. Jag har klagat mycket på min nacke och ena käken som hela tiden låser sig. Jag pratade om detta med kvinnan jag är inneboende hos. Hon berättade att hon jobbat mycket med heeling och energier. Så hon var vänlig att göra ett försök på mig. Och det låter skumt men jag riktigt kände hur jag blev varm i hela kroppen. Det kändes verkligen som att något tillfördes till min kropp eller mitt sinne jag vet inte riktigt. Men det är verkligen något jag kan rekommendera. Jag blev verkligen helt slut efteråt just för att man slappnar av så otroligt mycket. Så nu ska jag sova och hoppas att jag vaknar upp i morgon med en lite mer positiv anda. Och framför allt lite ny energi i dessa mörka vintertider. Nu ska jag lyssna på panflöjt och sova. Imorgon står ett långt arbetspass på schemat.


Godnatt!
/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0