Fan

Det är inte så kul att det är såhär. Vad ska jag göra.

Hur ska du veta om jag inte sagt hur. Och hur ska jag våga chansa jag som aldrig haft någon tur? Jag önskar att jag kunde gå i ide jag med och sova enda till våren står i glans. Jag tycker om vintern med alla trevliga vintersporter men just nu är det lite jobbigt när allt kommer omkring. Du är en fantastisk människa det har varit upp och ner. Men Du är en av de bästa personerna jag någonsin har träffat. Du finns alltid där med kloka råd. Men ändå så ligger humorn och lurar bakom knuten vilket är toppen. Jag har aldrig sett någonting så klart förut aldrig någonsin. Du är en bästa vän och det vill jag inte förstöra så jag låter det gå. Fan det skulle ha varit du! Fast jag inte sett dej på så länge tänker jag på dej ibland. Det var någonting som fastnade på mig något som aldrig helt försvann. Fick jag spela om partiet fick jag chansen en gång till. Fick jag vrida tillbaks tiden om dom gav mig en ny giv. Alla klockor alla körer alla änglars orglar skulle varit för oss alla himlens trummor alla sagor alla under allt på en och samma gång. Fan det skulle varit du. Fast det var en sådan kort romans var det något jag borde ha förstått sådana chanser kommer en gång bara aldrig att dom kommer två. Det skulle ha varit du!
You are my sweetest downfall



Godnatt!
/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0