Got a new life!

Fan vad min sommar har varit händelserik. Har verkligen hänt hur mycket som bara den. Min sommar började fantastiskt. Jag träffade en underbar person. Jag blev kär och flög omkring på små rosa måln. Jag hade pojkvän. Jag hade en fantastisk vecka i Falun. Jag lånade en S.o.s båt för att lättare ta mig hem från krogen, bra genväg ;) (omväg). Jag bekantade mig med en annan gul båt! En bit in i sommaren tog mitt förhållande slut pga en hel del. (fortfarande en fantastisk person dock). Sen i slutet av sommaren så poff så bor jag inte i Dalarna längre. Jag bor numera i Stockholm. Så jag planerar nu att börja om här och få en nystart. Och låtsas som om allt i Dalarna inte existerar längre vilket kan vara fantastiskt skönt. Saknar dock mina fina vänner och min familj. Men de kommer väl och hälsar på får man hoppas :D..

Nu ska jag packa min väska byta om och dra ner på stan för lite shopping :)



/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0