Last day of April!

Godmorgon:) Sovit gott? Det har inte jag gjort. Gick och la mig vid tolv och vaknade tio i fem, efter det var det ganska kört att somna om. Haha pappas reaktion när jag gick upp var:
"Amanda du måste sluta knarka" 
"Knarka"?
"Ja det är inte normalt att sova som du gör du borde sova till minst 11"
"Pappa jag knarkar inte"
"Det gör du visst"
"Okej"
Pappa rycker på axlarna och ger mig en kaffekopp.
Hahah.. Okej bara för att göra det klart för er. Jag knarkar inte men jag tyckte pappas reaktion var lite kul. Han reagerade som om det hade varit helt okej! Haha lille goa pappsen!.

Ikväll blir det som sagt grillkväll hos Jennie, tror att det blir jättemysigt!:) Jag ska snart åka till Borlänge för att shoppa lite:) behöver verkligen köpa ny bh! Så det ska jag smälla på och göra! Men först ska jag fixa håret och göra mig helt klar. Just nu sitter jag här med en handduk och väntar på att min brun utan sol ska torka:P Varför sola solarium och bli sjuk när man kan använda det?:) Jag provar en ny så får se hur den fungerar. Det är i alla fall rosenserien. Har provat deras ansiktsprodukter förut och jag tycker att dom är fantastiska. Inga konstiga ingredienser inte djurtestade utan helt naturliga ämnen.

Den varierar ganska mycket i pris på olika sidor vet inte vad den kostar i butik men på Bodystore.com kostar den så mycket som 255:-

/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0