Dålig uppdatering!

Jag har varit sjukt dålig på att uppdatera här i bloggen. Jag tror att jag är en periodbloggare eller något. Mycket har hänt sedan sisst, jag har fått ett jobb och fler jobb är på G. Tänker inte säga än vad det är för jobb men det håvar in lite cash i alla fall;) Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, jag känner mig jävligt laaaaat. Har sagt nu i  flera dagar att jag ska städa men har jag gjort det? Nieeeet! Nicht! Nooo way in hell så att säga. Haha flummig är jag alltid som ni märker så här på kvällskvisten. Men jag ska städa innan jag lägger mig iaf! Det är då ett som är säkert..

 Idag hände något otroligt äckligt mig. Jag gick ut till postlådan hämtade posten och såg att det var en hög räkningar som jag inte ville ta itu med sen var det även ett kuvert som det inte stog något alls på ingen adress inget frimärke ingenting. Jag la posten i köket och tänkte att jag tar itu med det senare. Så jag och min kära vovve Vega gick ut i skogen på en lååång promis istället. När jag kom hem igen öppnade jag det mystiska brevet det var endast två ord som stod skarpt skrivet med en svart penna. "AKTA DIG." Hur ska man ta detta? Är det ett hot eller vad tror ni? Jag pratade med R och han blev ganska så jätte upprörd och jag lovade att ringa polisen det första jag gör imorgon bitti när jag vaknat. Men fy fan vad läskigt det känns att sova själv nu inatt. Tänk om det hade varit ett mail eller något men i brevlådan då vet alltså människan/männsikorna vart jag bor. Det skrämmer mig faktiskt jävligt mycket. Jag skulle bli galet förbannad om det är någon som jag känner som gjort detta bara för att driva med mig. Så vet du med dig att du har gjort något sådant så hör av dig. För det är då fan inte okej...


Ser ut som om jag har ett grönt och ett blått öga?





/aw 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0