100428

Idag har jag städat i min Lägenhet så nu är allting fint, allt utom mitt rum. Jag vet inte vart jag ska göra av allt har för mycket kläder helt enkelt. Jag har massa kläder som jag inte använder, men sånt som jag inte vill göra mig av med. Vem vet, imorgon kanske jag blir sugen på att använda något av det;).. Jag har även träffat min pingla Jennie. Hon bjöd på fantastiskt gott kaffe och en givande pratstund;P.. Vi planerade lite inför morgondagen. Det blir en mysig grillkväll hemma hos Jennie för att sen kanske åka in till "staden". För lite mer partaj! Ser faktiskt fram emot att få dricka lite öl!

Jag besökte även Simons grav idag. Hela kyrkogården såg mer eller mindre vandaliserad ut. Många gravstenar som låg ned. Antar att det är kärl lossningen som får marken att röra på sig så att de blir lösa.. Men simons grav stod som tur upp. Jag tände ett ljus och satt där och pratade lite. Han hade fått en Jack Daniels flaska. Tyckte att det var lite kul faktsiskt. Han har så många som tänker på honom. Jag blev som alltid när jag åker dit helt tårögd. Känner mig som en liten fjant när jag sitter där och bölar. Det tycker nog säkert Simon också men det får han stå ut med. Hoppas att det blir ett stort partaj där han är imorgon.. Det är ju så att man kan inte veta vart han är eller vad som händer efter döden. Man kan bara hoppas och tro att det är någonting bra, ett ställe där han bara kan chilla och dricka öl och ha trevligt hela dagarna! Jag vill tro så i alla fall. Saknar dig Simon!

När jag körde hem från kyrkogården hörde jag en jätte skön låt på radion, här är den!

Semisonic. Closing Time:



/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0