03:42

Jag är trött som en gnu som knatat omkring på steppen hela dagen! Men endå går jag inte och lägger mig.. Sådan jobbig procedur, Tvätta bort sminket, smörja in sig i body lotion, smörja in ansiktet, borsta tänderna, kanske slå en drill. Jag orkar helt enkelt inte.. Och jag vägrar att gå och lägga mig med oborstade tänder. Önskar att min kambrat pelle kunde komma och bära mig till badrummet och sedan bära mig till sängen och sedan diska min disk. Men det lär väl inte hända. Man kan ju hoppas iaf. GÄÄÄÄSP! Fan nej nu får jag ta och dra fingrarna ur röven och göra mig klar sedan ska jag lägga mig och lyssna på två fantastiska godnatt visor:)

1. Eddie Vedder: Society





2. Matisyahu: Time of your song


/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0