Storstaden

Jag trivs verkligen här i Stockholm. Jag älskar all fart och rörelse. Hela tiden är det något som händer. Arbetsintervjuen gick bra tror jag. Jag var inte så värst nervös när jag väl gick in där. Förhoppningsvis får jag det jobbet och då är det bara att försöka skaffa ett till. Igår sökte jag sägert 10 olika jobb men det är väldigt liten sannorlikhet att jag skulle få ett så snabbt. Det är ju väldigt många som söker jobb nu. Men kommer jag bara bort från dalarna så då är jag nöjd med vilket skitjobb som helst.

Jag ska snart dra mig bort mot stan för att lite senare sätta mig på ett tåg och dra hem. Men först ska jag packa klart. Sen kanske jag smäller på och köper ett par till skor också. Vem vet.. Igår när jag var på stan köpte jag ett par Vita Converce, en bh och ett par trosor. Mer hanns inte med även fast jag hade jätte låååång tid på mig.

Nej mina kära vänner ni får fortsätta att be för mig. Haha

/aw


Kommentarer
Postat av: halvan din, a1

ja vi hller tummarna, vill höra allt om hur det gått :D .men vill gärna höra ifrån dej ;D ring mej! har inge pengar på mobilen! <3<3

2009-09-15 @ 23:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0