Oh happy day

Igår var jag ute och red!!! Wohoo fan vad kul det var. jag saknar verkligen hästis tiden. Men nu är det så att jag har sådan tur att Vicky låter mig rida Nella. Jag ska rida igång henne åt Vicky och sedan bygga upp hennes kondition och förhoppningsvis hennes muskler också. Så himla kul är det:)


Merrie Medalist (Billy) Min förra lilla New Forest Ponny



Idag gick jag
upp vid 06:50=O Jag lixom! Det är ganska otroligt faktiskt jag som brukar sova aaaas länge på dagarna. Men det är lika bra att gå upp i tid då jag har väldigt mycket att göra. Jag ska tvätta, städa, packa i saker i flyttkartonger. Och sen ska jag ut och rida:) Och lite senare i kväll ska jag kanske på Bio. Nåväl nu har jag inte tid att sitta här längre.

Ha en bra dag!

/aw


Kommentarer
Postat av: Matilda

Nämen, där är ju lilla Billy som jag rider nuförtiden! Jag som bara satt och randomsökte på hans namn och så kom det här upp :o

2010-08-01 @ 18:27:16
Postat av: Amanda

nejmen! där ser man :) ta hand om min lilla plupp!

2010-08-22 @ 21:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0