let's go

Godmorgon eller god förmiddag är det väl egentligen. Jag ska just dra på mig träningskläderna och springa en vända. Det finns ingen bättre känsla i kroppen än den där "stolthets" känslan man får efter ett träningspass. Eller vad säger ni(?)

Lite senare idag ska jag även bort att fortsätta mitt målar projekt. Det tar verkligen mer tid än vad jag trott från början..


Idag är det 1a september vilket betyder att nu Tiina sätter vi igång.
Inget festande på en månad. Får se hur det går. Men känner som så att om jag inte klarar av att INTE dricka på en månad, så har jag alkoholproblem. Så är det!


Falun någon gång i sommras. Might be Falukalaset


/aw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0