Still around

Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera min blogg på sista tiden men jag är fortfarande kvar eller tillbaka kanske man ska säga. Idag har jag pluggat med Jennie gick ju sådär så att säga.. Men kul var det iaf även fast inte så mycket blev gjort..


I dag har jag också varit på ansiktsbehandling totalt jävla underbart.. Jag somnade flera gånger, så skönt var det.. Jag fick ligga i en ångmasin som gjorde så att man lökade som fan i ansiktet, den var till för att öppna porerna och göra rent ordentligt. Verkligen värt pengarna, och så dyrt är det faktiskt inte 470kr och så får man 90 minuters total avslappning och njutning och bäst av allt en ren fin hy.
Efteråt var jag helt yr i huvudet trodde att jag skulle svimma av där ett tag, så jag satte mig på en bänk och tog det lite chill medans jag inväntade min skjuts hem.

Nej nu måste jag sova har sovit ca 6 timmar på 3 dygn så är jävligt sliten, ska försöka i alla fall vill inte ha påsar under ögonen vid 18 år.

Godnatt

/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0