I can't stand them!

Överseriösa människor och jag kommer nog aldrig någonsin att gå ihop. Inte en jävel har rätt att säga till mej att jag lever på "fel" sätt att jag inte kommer långt med mitt sätt att leva på. Vilken idiot säger något sådant? Och sedan klagar på mina vänner att vi är en skön umgängeskrets fanst denna människa i fråga menar helt tvärt om. Men du då se bara på dej själv vad fan har du för fel? Hur många gånger har jag inte varit hemma hos dej å så säger du att du inte känner mig. Tur att M varnade mig för dej att du var galet konstig och nu kan jag verkligen hålla med alltså jag menar vad faaan du har ingen stake alls b o k s t a v l i g t talat. LIVET HAR DU FÖR ATT LEVA INTE ATT ÖVERLEVA!

skönt att få ur sig lite skit ibland!

/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0