Ta ton



Musik
är något som jag aldrig skulle kunna leva utan. Jag kan inte ens tänka mig ett liv utan musiken. Det finns musik till alla olika humör, det är det som gör den så unik. Jag förstår inte människor som inte "får" lyssna på musik p.g.a deras tro. Jag kan aldrik tänka mig att man är en mindre syndare för att man lyssnar på musik som inte är guds ord lr ngt som typ psalmer. Hur kul är det att lyssna på massa dravel där de sjunger om hur vackert allt är och hur bra allt är. Men om man tar sig en ordentlig titt, är allt verkligen vackert och bra då? Jag vet inte vad ni kallar det men jag kallar det ren hjärntvättning. Musik är bra för oss alla så är det bara!..

Jag såg att Thåström the man ska åka på turnè nu också. Kan bli trevligt, men tyvärr har jag inte råd med tågbiljett till Karlstad, boende och biljetten så jag får vänta till P&L för att få se han igen:)
Det är så sjukt många band som jag vill se innan jag dör, jag måste skaffa jobb så att jag verkligen kan göra det också.

En låt som jag blivit helt besatt utav är Slipknots låt Snuff. Helt galet!


aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0