Seeing the real you

ure

När man tror att man känner någon, men allt bara är en lögn.
När man litar på någon, men all tillit sprids ut i sanden.
När man ger allt, men får en kniv i ryggen tillbaka.
När man är sams efter ett gräl, men efter fem sekunder flyger du som ett paket ned på golvet.
När du känner att du har lyckats med någonting, men får leendet utsuddat och dina drömmar krossas.

Snälla du, vakna
Snälla du, jag orkar inte
Snälla du, är det meningen att jag bara ska vänta på att allt blir bättre
Snälla du, jag blir bara äldre, hur länge ska jag vänta på ett svar

Jag kan se rakt igenom dej
Jag kan se vad du tänker
Jag vet när jag ska ducka
Jag vet när jag ska springa
Jag vet när allt är bra
Jag vet när du är trött
Jag vet när jag gör fel

Försköker kämpa
Försöker le
Försöker skratta
Men..
Jag orkar snart inte längre hålla emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0