Äntligen Fredag!

Idag var jag hemma från skolan p.g.a läkarbesök. Jag har tyckt att jag har kännt en knöl nedanför revbenen på höger sida. Jag fick två läkare idag och ärligt talat trodde jag att dom skulle trycka sönder mig, det gjorde så jävla ont. De kollade på varandra och nickade sen gick den ena läkaren ut. De kom i alla fall fram till att de inte trodde att det var något farligt, men om den blir större blir det falun. Men det ska den inte bli, det bestämmer jag nu.
Jag passade även på att kolla upp handleden när jag nu ändå hade fått en tid. Så nu ska jag få någon jäkla skena till handleden som ska underlätta på något sätt. Fungerar inte det så blir det titthålsoperation...

Efter sjukhuset så städade jag hela mitt rum så nu är det kliniskt rent:) Nu ska jag ut och springa sen ska jag duscha och sen är det ä n t l i g e n fredag.

aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0