En vecka till...

Det är så skönt nu när det börar gå mot studenten man åker till skolan när man känner för att gå upp, och åker hem när man vill. Eller så struntar man i det.. idag var jag i alla fall till skolan en snabbis för att säga hejdå till Kungsan vår ekonomi lärare. Hon bjöd på saft och kaka mums!

Efter skolan åkte jag ned till Borlänge och träffade Tiina på kupolen vi gick och käkade falaffel skit gott! Och sedan kikade vi runt lite och jag hittade en tröja på Gina:).. Vi har också kollat lite smått på resor, vi tänkte dra vi tjejer i höst skulle vara galeet kul.. :)

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre måste ut och springa är fruktansvärt rastlös..

7 dagar kvar förövrigt tills jag tar STUDENTEN :D


/aw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0